streda 6. novembra 2013

Úvod

Milý čitateľ môjho blogu,
tento blog je blog o knihách , teda ak ich nemáš rád v poriadku nečítaj . Ale knihy sú niečo čo je podľa mňa niečo lepšie ako filmy,počítačové hry atď. . Ja viem každý má iný názor ale toto je ten môj . Knihý sú super a ľudia ktorí čítajú majú väčšiu šancu dokázať niečo v živote .A teraz niečo o mne : .

Volám sa Peťo . Mám 11 rokov . Moja prezývka je Peťuš ( aj keď ostatní mi tak nehovoria :D ) . Milujem knihy , čaj , pizzu a môjho psíka Arga . Neznášam školu , matematiku a všetko čo sa týka školy ( okrem prestávok :D ) . Riadim sa mottom : " Ak to dneska bude dobré , zajtra to bude ešte lepšie " . Rád chodím niekde s kamošmi a kamoškami . Som rád že mám taký život aký mám a zato vdačím svojim rodičom .

A teraz už ma poznáte tak dobre , aby ste boli schopní čítať tento blog a pozerať moje videá ktoré budú často . Teším sa na vás


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára