sobota 7. júna 2014

Som roztrieštená - recenzia

Názov knihy: Som rozrieštená
Autor/autorka: Tareheh Mafi
Počet strán: 288
Rok vydania: 2013
Vydavateľstvo: CooBoo
Anotácia: Juliette trávi stovky dní zatvorená v betónovej cele. Pre svojich blízkych, spolužiakov a rodičov predstavuje hrozbu, ktorú je treba pred svetom ukrývať. Keď sa jej niekto dotkne, začnú sa diať nebezpečné veci... Nikto nevie, prečo je Juliettin dotyk smrteľný, no nový systém s ňou má veľké plány. Juliettina predstava je celkom iná. Jej dotyk je jej silou, no na to, ako s ňou naložiť príde až po tom, čo do jej života vstúpi Adam – chlapec s tetovaním vtáka na hrudi...




Moja recenzia:







Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem internetovému kníhkupectvu iPark.
Knihu si môžete objednať TU.

2 komentáre:

  1. Pekná recenzia :) pripomenul si mi ako sériu milujem a teraz sa fakt neviem dočkať knižky Som Rozohnená :)
    Inak nominovala som ťa do Bloger tagu, snáď sa budú otázky páčiť :) http://madbooksworld.blogspot.sk/2014/06/bloger-tag-druha-cast-nominacia-od.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Čoskoro sa zapojím aj do Tagu a za nomináciu ti hrozne ďakujem :)

      Odstrániť