piatok 24. júla 2015

Legenda - recenzia


Názov knihy: Legenda
Autor/autorka: Marie Lu
Počet strán: 304
Rok vydania: 2013
Vydavateľstvo: CooBoo
Anotácia: Na mieste, kde sa kedysi rozprestierala západná časť Spojených štátov, sa teraz nachádza Republika – štát, ktorý je súčasťou nikdy neutíchajúcej vojny s Kolóniami. Pätnásťročná June sa narodila v jednej z najbohatších štvrtí Republiky a vďaka svojmu nadaniu a disciplinovanosti sa pripravuje na sľubnú kariéru v najvyšších vojenských kruhoch. Day, ktorý je jej rovesníkom, naopak pochádza z chudobnej časti sektora Lake a už odmlada je najhľadanejším zločincom v krajine.

Obaja pochádzajú z celkom odlišných svetov, a tak zdanlivo neexistuje žiaden dôvod, prečo by sa mali ich cesty niekedy pretnúť. No len dovtedy, kým nie je zavraždený Metias, brat June, a hlavným podozrivým sa stáva práve Day. Ten sa však snaží ochrániť svoju rodinu a June pomstiť smrť svojho brata. No v šokujúcom slede udalostí prichádzajú na to, že táto skutočnosť ich stavia proti sebe. A tak nastáva boj o holý život, boj o budúcnosť ľudstva, boj o skutočnú ľudskú slobodu.
Legenda – kniha plná nepretržitej akcie, napätia, romantiky a neočakávaných zvratov či prekvapivých odhalení vás nenechá ani na chvíľu vydýchnuť!


Moja recenzia:
Túto knihu som mal doma od Vianoc roku 2013 a stále som sa k nej nejako nemohol dostať. No, potom prišli Vianoce roku 2014 a ja som sa do knihy s radosťou začítal do tejto knihy. Nečakal som od nej veľmi veľa, ale aj tak som sa na ňu tešil! A môžem povedať, že kniha ma príjemne prekvapila!
Túto knihu si proste zamilujete! Kniha je preplnená akciou a to má len 304 strán! Od začiatku do konca neviete, kto je vrah a keď sa to dozviete, ide vás poraziť! Z tejto knihy by bol podľa mňa perfektný film! Tiež mi táto kniha príde trochu podcenená a malo by sa jej dostať viacej pozornosti.
Proste som sa do tejto knihy zamiloval! Prečítal som ju za 3 dni, aj keď je pravda, že nejaká extra hrubá nie je :D Určite vám túto knihu doporučujem, už len kvôli tomu, že je to dystópia!
Knihe dávam 4 a pol hviezdičky z piatich, pretože aj keď bola úžasná, niečo mi tam predsa len chýbalo.


Moje hodnotenie: 4,5/5

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára