sobota 28. novembra 2015

Dám ti aj slnko - recenzia

Názov knihy: Dám ti aj slnko
Autor/autorka:
Jandy Nelson
Počet strán:
352
Rok vydania:
2015
Vydavateľstvo:
Slovart
Anotácia:
Výnimočný príbeh od autorky románu Nebo na dosah. To pravé pre nedočkavých fanúšikov Johna Greena, Gayle Forman a Rainbow Rowell. Dvojčatá Jude a Noe znamenajú jeden pre druhého všetko. Keď majú trinásť, Jude príde na to, že je krásna a Noe, že je gej. Noe miluje okrem sestry už len kreslenie a robí všetko pre to, aby sa dostal na prestížnu umeleckú školu. Jude zamestnávajú viac chlapci. O tri roky je všetko inak. Na školu snov sa dostala Jude, ale je z nej utiahnutá sivá myška, čo sa skrýva za svoje obrazy. Z Noema sa stal pártyboy a lámač babských sŕdc. A ich mama je mŕtva. Dvojčatá spolu ledva prehovoria a ani jeden vlastne nevie prečo. Neuvedomujú si, že každý z nich tvorí len polovicu príbehu, a keby si k sebe našli cestu, dokázali by poskladať svoj svet dokopy, získali by druhú šancu na šťastný život.

Moja recenzia:
Po tejto knihe som dlho pokukoval dosť dlhú dobu a váhal som či si ju vôbec mám prečítať. No nakoniec som sa rozhodol že si ju prečítam. No.. nedopadlo to veľmi dobre..
Na túto knihu som mal veľké očakávania, pretože keď som videl ako o nej každý básni. No mňa to veľmi nezobralo. Kniha mala sama o sebe dobrý nápad, ktorý sa dal dobre využiť. Aj bol dobre využitý. Len ten štýl písania... Ak by to bolo napísané iným, lepším štýlom, kniha by sa mi páčila.
Ja knihe dávam 2 a pol hviezdičky. Určite sa k nej niekedy vrátim a skúsim si ju prečítať znova. No teraz asi nie.

Moje hodnotenie: 2,5/5


Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem PreŠkoly.sk.Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára