utorok 14. marca 2017

Fantastické zvery a ich výskyt: Čarovná príručka k filmu - recenzia

Názov knihy: Fantastické zvery a ich výskyt: Čarovná príručka k filmu
Autor/autorka: 
J.K. Rowlingová
Počet strán: 96
Rok vydania: 2016
Vydavateľstvo: Ikar
Anotácia:
Nájdete tu všetko, čo potrebujete vedieť o čarovnom svete filmu FANTASTICKÉ ZVERY A ICH VÝSKYT.Úžasné fotografie a detaily z nakrúcania predstavujú všetky vaše obľúbené postavy, miesta, scény, kúzla a magické okamžiky z filmu!
Moja recenzia:
Keď som dopozeral film Fantastické zvery, bol som úplne ohromený z toho, aký úžasný film to vlastne bol. Potom neskôr som bol v kníhkupectve a zbadal som tam túto knihu. Zaujalo ma to, a tak som sa rozhodol že si knihu vypýtam ako recenzný výtlačok.

Táto knižôčka je v podstate taký rozbor filmu v knihe. Je tu vysvetlený každý detail tohto filmu, každá postava, každá scéna, jednoducho všetko. Ak Harryho nemáte až tak radi, tak si myslím že toto je pre vás zbytočnosť. Ale ak Harryho milujete rovnako ako ja, tak toto je presne kniha pre vás! 
Nemyslím si že ak toto nebudete mať, tak neprežijete, ale každý správny Potterhead túto knihu určite ocení. Tiež by som chcel pochváliť grafické spracovanie knihy, ktoré je pekné a prehľadné. 

Takže ja túto knihu hodnotím 4 hviezdičkami z piatich.

Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára