streda 12. apríla 2017

Fantastické zvery a ich výskyt: Pôvodný scenár - recenzia

Názov knihy: Fantastické zvery a ich výskyt: Pôvodný scenár
Autor/autorka: 
J.K. Rowlingová
Počet strán: 304
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: Ikar
Anotácia: Objaviteľ a magizoológ M.L.O.K. (mlok) Scamander sa vracia z cesty okolo sveta, na ktorej hľadal vzácne a nezvyčajné čarovné tvory. V New Yorku sa plánoval zdržať len krátko, no náhodná zámena jeho kufríka, z ktorého unikne niekoľko fantastických zvierat do mesta, jeho plány zmení a všetkým spôsobí veľké starosti... Fantastické zvery a ich výskyt sú scenáristický debut J.K. Rowlingovej, autorky mimoriadne obľúbených svetových bestsellerov o Harrym Potterovi. nakrútili podľa neho celovečerný film v hlavnej úlohe s Eddiem Redmaynom, nositeľom ceny Academy Award®, ktorý stvárňuje mloka Scamandera. Dej sa odohráva päťdesiat rokov pred začiatkom príbehu Harryho Pottera. V tomto veľkolepom rozprávaní o priateľstve, mágii a zmätkoch sa stretneme s mnohými pozoruhodnými postavami a prežijeme plno dobrodružstiev.
Moja recenzia:
Keď som dopozeral film Fantastické zvery a ich výskyt, bol som ohromený z toho aký úžasný film to bol. Keď vyšla táto kniha, musel som si ju okamžite vypýtať ako recenzný výtlačok. No táto kniha nie je v podstate kniha, ale scenár. Preto ju budem aj hodnotiť ako scenár.

Podľa môjho názoru je táto scenárová prvotina Rowlingovej veľmi vydarená. Pre fanúšikov Harryho Pottera je tento scenár must-have (a to ani nehovorím o obálke a celkovo a vizuále knihy), ale myslím že aj nePotterheadov táto kniha zaujme,

Ale myslím si že ak ste videli film a nieste úplne fanúšik Harryho, tak toto je pre vás zbytočnosť keďže oproti filmu sú tu minimálne zmeny v scenári a tým pádom aj v deji. Ale pre mňa je tento scenár niečo ako zberateľský kúsok, takže mne sa to veľmi páčilo.

Takže ja tento scenár hodnotím 4 hviezdičkami z piatich.

Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk. Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára