nedeľa 8. októbra 2017

14 000 důvodů ke štěstí - recenzia

Názov knihy: 14 000 důvodů ke štěstí
Autor/autorka: Barbara Ann Kipferová
Počet strán: 664
Rok vydania: 2016
Vydavateľstvo: GRADA
Anotácia: Máte pocit, že svět za nic nestojí a že není tolik důvodů k radosti jako dřív? Tahle kniha vás přesvědčí o opaku. 14 000 věcí, myšlenek, míst, oslav i všedních dnů, maličkosti, díky nimž si můžeme zachovat pozitivní myšlení a radost ze života.

Moja recenzia:
Každý človek niekedy potrebuje povzbudiť. Každý človek má na povzbudenie iný spôsob. A jedným z týchto spôsobov môže byť aj táto kniha.

Na túto knihu sa podľa mňa ani "poriadna" recenzia napísať nedá. Funkcia tejto knihy je podľa mňa jednoduchá: má povzbudiť. No neviem či toto kniha úplne spĺňa. 


V tejto knihe máte naozaj 14000 dôvodov ku šťastiu. Autorka túto knihu písala 50 rokov a zapisovala si každú maličkosť. Takže v tejto knihe sú aj dôvody typu: čaj, mlieko alebo káva. A neviem či to sú úplne najlepšie dôvody na povzbudenie.

Myslím si že táto kniha bude pre niekoho pekná dekorácia a jednoducho keď sa na ňu pozriete a nakuknete do nej, nejaký ten úsmev na tvári tam bude. Ale inak v tom pointu nevidím. Je len na vás prečo si knihu kúpite.

Ale nápad to je dobrý, to sa musí nechať. Preto túto knihu hodnotím 3 hviezdičkami z piatich.

Moje hodnotenie: 3/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára