nedeľa 8. októbra 2017

Na dvore z tŕňov a ruží - recenzia

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt na dvore z tŕňov a ruží gorila.skNázov knihy: Na dvore z tŕňov a ruží
Autor/autorka: Sarah J. Mass

Počet strán: 424
Rok vydania: 2017
Vydavateľstvo: Slovart
Anotácia: Keď devätnásťročná lovkyňa Feyre zabije v lese vlka, na prah jej domu dorazí nebezpečný netvor, ktorý sa dožaduje odplaty. Feyre sa razom ocitá uprostred zákernej čarovnej krajiny, ktorú pozná len z rozprávok a legiend. Až tam zistí, že jej uchvatiteľ nie je žiadny netvor, ale príslušník rasy smrteľne nebezpečných a nesmrteľných férov, ktorí kedysi vládli celému svetu. A volá sa Tamlin. Na jeho panstve si postupne uvedomuje, že ľadová nevraživosť, ktorú k nemu pociťovala, sa premieňa na spaľujúcu vášeň, čo pohlcuje všetky klamstvá a výstrahy o prekrásnom, no nebezpečnom svete férov. Férsku krajinu však zahaľuje prastarý zlovestný tieň. Feyre musí objaviť spôsob, ako ho zastaviť... inak má na svedomí Tamlina a celú férsku rasu.
Moja recenzia:
Od tejto autorky som už čítal knihu Trón zo skla, ktorá má zase až tak nezobrala. Keď som sa dozvedel že aj v slovenčine vyjde tento retelling Krásky a zvieraťa, veľmi som sa potešil a vedel som, že túto knihu musím mať. A neľutujem toho, že ju mám.

Táto kniha má veľmi zaujímavý námet a taktiež aj príbeh. Príbeh sa postupne stupňuje, má zaujímavú zápletku a dobre sa číta. Jediným mínusom tejto knihy je podľa mňa romantika. Každý má rád romantiku, no nie v takomto množstve. Aspoň to je môj názor.

Knihu by som odporúčal ľudom, ktorí majú radi YA s troškou fantasy a hlavne 15+, pretože v tejto knihe bolo viac šteklivých scén, ako normálne vídavam. Túto knihu hodnotím 4 hviezdičkami z piatich.

Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára