utorok 28. novembra 2017

Cestovateľ - Alexandra Bracken

Názov knihy: Cestovateľ
Autor/autorka: Alexandra Bracken

Počet strán: 440
Rok vydania: 2016
Vydavateľstvo: Motýľ
Anotácia: Dobrodružný fantasy príbeh, v ktorom sa hlavná hrdinka, husľová virtuózka Etta Spencer, náhle a prekvapivo ocitá v neznámom svete, míle a storočia od svojho domova. Po tom, čo ju cudzie dievča sotí cez priechod v čase, Etta zisťuje, že patrí do známej rodiny, ktorá má dar cestovať časom. Ocitá sa na lodi uprostred mora a netuší, čo ju čaká. Nicholas Carter žije spokojným životom na mori. Keď sa však na jeho lodi objaví mladá cestovateľka, začína sa jeho životom znova prepletať tieň minulosti, ktorej sa doteraz snažil uniknúť. V tom istom čase jeho rodina Ironwoodových pátra po ukradnutom predmete neopísateľnej hodnoty, ktorý dokáže nájsť a priniesť späť je¬dine Etta. A tak sa odvážna husľová virtuózka a Nicholas vydávajú na nebezpečnú cestu naprieč storočiami a kontinentmi, aby našli a zničili to, čo má moc navždy zmeniť časovú os a pozmeniť životy všetkých ľudí naprieč storočiami.
Moja recenzia:
Keď som sa dozvedel, že táto kniha vyjde aj v slovenčine, bol som celý šťastný. Anotácia ma zaujala, obálka tiež, už len stačilo počkať, kedy kniha vyjde. Keď mi kniha prišla, hneď som sa pustil do čítania. Neoľutoval som to!

Kniha si ma ískala takmer všetkým: postavami, prostredím. štýlom písania... Proste všetko čo má dobrá kniha mať. V tejto knihe nieje nič, čo by bolo vyložene hrozné alebo zlé. Počas knihy sa nám celý príbeh krásne rozuzľuje. 

Kniha sa tiež veľmi rýchlo číta a aj táto kniha je dôkazom, že kniha nemusí byť dlhá ako Biblia, aby bola dobrá. Tejto knihe dávam 4 hviezdičky z piatich. Prečo nie 5? Neviem. Proste mi do toho niečo chýbalo. Knihu určite odporúčam!


Moje hodnotenie: 4/5

Za poskytnutie recenzného výtlačku by som chcel poďakovať vydavateľstvu PreŠkoly.sk Knihu si môžete objednať TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára